Skip to main content

Serveis de secretaria

Servei d'autobús (Simulació i Visites externes)

icona-busPer al desplaçament a les activitats de les assignatures del Grau de Medicina a centres externs (Simulació al CISARC de Manresa, visites, etc.), la facultat posa a disposició dels estudiants el servei d'autobús. 

La informació dels horaris de l'autobús i l'enllaç al formulari per confirmar es publicarà en PDF a l'aula virtual de l'assignatura. Uns dies abans rebreu un avís. Recordeu que és important respondre abans de la data límit. 

NOTA: el desplaçament en autobús NO inclou les pràctiques curriculars ni les extracurriculars.

 

Àrea TIC

Com a membre de la comunitat universitària tens un compte d’usuari que et permet accedir al Campus Virtual, a les aules d’informàtica, a la xarxa Wi-Fi, al servei d’impressió centralitzada i a altres serveis en funció del teu perfil.

Serveis generals
 
Altres serveis
 

F.A.Q.s

El Campus Virtual és la Intranet de la UVic-UCC. Entre altres serveis, proporciona un entorn virtual d’aprenentatge per donar suport als estudis presencials i vehicular els estudis no presencials. Hi trobaràs:

  • Informacions generals de la Universitat i específiques de cada activitat formativa.
  • Comunicacions d’interès.
  • Accés al correu electrònic.
  • Accés a les aules virtuals (Moodle).
  • Accés al teu expedient.
  • Els horaris.
  • …i moltes coses més.

Accedeix al Campus Virtual i utilitza les teves credencials d’accés: el nom d’usuari (generalment és nom.cognom) i la contrasenya d’accés.

Per a més informació, consulta l'apartat d'ajut del Campus Virtual del bloc de Serveis TIC.

Si has oblidat la contrasenya d’accés al Campus Virtual selecciona l’opció ‘Has oblidat la contrasenya?’ que trobaràs a la pàgina d’accés del Campus Virtual del bloc de Serveis TIC.

Amb el teu compte d’usuari pots utilitzar el servei de Wi-Fi a tots els campus de la UVic-UCC i a qualsevol altre universitat o institució que ofereixi la xarxa Wi-Fi Eduroam. Només cal que configuris el teu dispositiu. Cada dispositiu té la seva pròpia configuració. Per configurar automàticament la xarxa Eduroam al teu dispositiu segueix les següents instruccions:

  1. Connecta’t des del dispositiu que vols configurar al portal d'Eduroam
  2. Segueix les indicacions de configuració pel sistema operatiu del teu dispositiu.
  3. Utilitza el teu correu de la UVic-UCC (@uvic.cat, @teknos.cat o @umedicina.cat) com a usuari i la clau d’accés al Campus Virtual com a contrasenya.

Consulta les instruccions detallades sobre la configuració del Wi-Fi als diferents dispositius (Android, iPhone/iPad, Windows, MAC, etc.).

L’URespon és el portal de gestió de sol·licituds i incidències de les diferents àrees i serveis de la UVic-UCC. Cal distingir entre sol·licituds i incidències:

  • Incidències: cal obrir incidència quan hi hagi algun tipus d’error o funcionament inesperat de qualsevol de les aplicacions o serveis que utilitzes.
  • Sol·licituds: quan necessites un nou servei o funcionalitat, la Facultat de Medicina disposa d’un formulari URespon propi per gestionar les sol·licituds i incidències. El trobaràs a dins de totes les aules virtuals.

Per a més informació, consulta l'apartat de l'URespon del bloc de Serveis TIC.

Com a estudiant de la UVic -UCC tens a la teva disposició un servei de préstec d’ordinadors portàtils. També pots reservar un espai de treball compartit (UCoworking) a qualsevol de les dues Unitats Docents Territorials: Vic o Manresa.

A dins les aules virtuals hi trobaràs un enllaç per sol·licitar la reserva d’un equipament o un espai UCoworking.

Si el que necessites és material audiovisual, consulta l'apartat de préstec de material audiovisual i altres materials de la Biblioteca

Per participar a les sessions en línia programades amb la plataforma Zoom des de les Aules Virtuals cal que disposis d’un compte actiu a Zoom vinculat al teu compte de correu de la UVic-UCC (@uvic.cat o @umedicina.cat).

Per això és necessari que l’activis abans d’accedir a qualsevol sessió. Un cop activat, ja el podràs utilitzar directament des de les Aules Moodle.

Consulta les indicacions de com activar i utilitzar el compte de Zoom vinculat al correu UVic-UCC.

L’SPSS és un programa d’anàlisi estadístic propietat de IBM que s’utilitza per analitzar i gestionar grans volums de dades, fer representacions gràfiques i realitzar diferents anàlisis estadístics, entre d’altres.

Aquest software té una llicència de pagament, però els estudiants de la UVic-UCC podràn utilitzar gratuïtament la darrera versió actualitzada seguint les instruccions d’instal·lació del programa SPSS

Les enquestes es poden respondre des de l'aula virtual de l'assignatura o des de UAcadèmic (des d'un ordinador amb el Google Chrome), o bé, descarregant l'APP ENQUESTES, a través d'aquest codi QR. Trobareu dos tipus d'enquestes: 

  • Relacionades amb el professorat que ha impartit la docència de l'assignatura. 
  • I, una enquesta general sobre l'assignatura. 

És molt important respondre les enquestes, ja que són una eina de millora de per la facultat. Per aquest motiu, us animem a fer-les. 

No trobes el que busques?

Contacta'ns

Si tens algun dubte, nosaltres tenim la resposta

Contacte